Elektroniczna Skrzynka Podawcza


25 kwietnia 2008 r. uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza dla klientów Urzędu Gminy Pawłowice. Za jej pomocą wybrane sprawy można realizować online - co oznacza, że od tego momentu sprawy urzędowe takie jak np. złożenie wniosku można będzie rozpocząć bez wychodzenia z domu lub biura, z każdego miejsca na świecie oraz śledzić na swoim koncie ich przebieg.

Aby skorzystać z e-usług oferowanych w danym urzędzie, należy założyć swoją własną skrzynkę kontaktową na stronie www.sekap.pl . Skrzynka ta umożliwi nam korespondencję z urzędem gminy, sprawdzanie i załatwianie sprawy oraz kontrolę niezbędnych płatności. Zgodnie z Kodeksem Postepowania Administracyjnego Art.63, §3a (...) "Podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
1) być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, przy zachowaniu zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym" (...).

Lista aktualnie oferowanych przez Urząd usług znajduje się w Katalogu Usług, a lista Urzędów biorących udział w projekcie SEKAP dostępna jest w zakładce Urzędy.

Wyjaśnienie: SEKAP jest to System Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej, umożliwiający świadczenie usług publicznych w formie elektronicznej.


Elektroniczna Skrzynka Podawcza:
www.sekap.pl


Informacja wytworzona przez:
Marta Pająk
email: m.pajak@pawlowice.pl tel.:32 4756 352
, w dniu:  24‑07‑2012 12:13:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Tomasz Porwisz
email: t.porwisz@pawlowice.pl tel.:32 4756 318
, w dniu:  24‑07‑2012 12:13:00
Data ostatniej aktualizacji:
10‑02‑2014 13:41:00
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie